گامهای مهم در شروع کسب و کار ساخت و ساز

اگر این روزها برای تاسیس شرکت خود به فکر هستید ما برای شما مشاوره ای در نظر گرفته ایم. یک طرح خوب می تواند نقش مهمی در موفقیت و یا شکست شما داشته باشد. شروع کسب و کار جدید ممکن است موفقیت شما را در وهله اول تضمین نکند، اما برای شما گامهای شروع خیلی مهم خواهد بود. چند مورد مهم در هنگام شروع یک کسب و کار مدیریت ساخت شامل:

یک طرح کسب و کار خوب ایجاد کنید

این گام، به دو دلیل مهم است: بخش مهمی از آنچه موسسات وام دهنده از آن استفاده می کنند، تعیین می کند که آیا آنها می خواهند به سرمایه گذاری شما در کسب و کار تان كمك کنند و دلیل دوم برای این است که شما مسیر خود را در جهت کسب و کار خود تغییر دهید. مدیریت ساخت یک توضیح گسترده است. شما باید در مفهوم این کلمه ریز شوید . آیا شما قصد ساخت ساخت و ساز مسکونی یا تجاری دارید؟ آیا شما در ساخت و ساز جدید متخصص هستید یا فقط در بهبود و بازسازی تمرکز خواهید کرد؟ با یک طرح درست و تمرکز در آن موفقیت هموار می گردد. اگر نمی دانید چگونه یک طرح برای شروع کسب و کار خود بنویسید، منابع آموزشی متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند.

محل مناسب برای دفتر مرکزی خود انتخاب کنید

شرکت های ساختمانی تقریبا همیشه از یک دفتر مرکزی و با شعاع جغرافیایی خاص استفاده می کنند و یا از دفاتر ماهواره ای در شهرهای متعدد بهره می برند. تصمیم بگیرید که چگونه به بهترین وجه به مشتریان خود می خواهید خدمات برسانید در دسترس باشید جایی که دفتر کارخود را بنا می کنید تعیین می کند که چقدر شما توانایی انجام این کار را دارید.

منابع مالی مناسب انتخاب کنید

قبل از اینکه تبلیغات یا پیشنهاد قیمت را شروع کنید، شما باید وام های امن و یا سرمایه گذاران خوب را پیدا کنید، یا درخواست کمک های مالی برای کسب و کار خود ارائه دهید.

یک ساختار حقوقی برای شرکت تعیین کنید

چه نوع شرکتی برای کسب و کار شما مناسب خواهد بود؟ در ابتدا شما به تنهایی شروع خواهید کرد؟ آیا شما در شروع تجارت خود با شخص دیگر مشارکت خواهید کرد و آيا به دنبال گسترش سریع و استخدام کارمند تمام وقت هستید؟ و یا شايد شما با یک شرکت با مسئولیتهای محدود موفق تر باشید. فرصتهای زیادی وجود دارد که یک وکیل شرکتی یا یک حسابدار زبده و قسم خورده می تواند برای شما آن فرصتها را تفهیم و روشن کند.

نام کسب و کار خود را ثبت کنید

این گام، ساده است: فقط نام کسب و کار خود را با که محل کسب و کار مرکزی تان است، ثبت کنید.

مجوزهای ضروری برای کسب و کار دریافت کنید

شما باید در ساخت و ساز خود تعداد زیادی از مجوزهای ضروری را داشته باشید، بنابراین لیست خود را توسط یک وکیل بازبینی کنید و اطمینان حاصل کنید که چیزی از دست نرفته است.

درک دقیقی از مسئولیت‌های خود پیدا کنید

هر فعالیتی دارای ابعاد منحصر بفرد است. مثلا در هنگام برخورد با کارکنان، قوانین نانوشته‌ای وجود دارد که بایستی مطابق با آن قوانین عمل کنید. داشتن درک روشن از این ابعاد به شما کمک می کند تا از اشتباهاتی که منجر به سقوط کاری شما در گرداب میشود جلوگیری شود.